سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود مقاله بررسی نفوذپذیری ساختگاه سد بختیاری با استفاده از ت

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی نفوذپذیری ساختگاه سد بختیاری با استفاده از تانسور هدایت هیدرولیکی فایل ورد (word) دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی نفوذپذیری ساختگاه سد بختیاری با استفاده از تانسور هدایت هیدرولیکی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی نفوذپذیری ساختگاه سد بختیاری با استفاده از تانسور هدایت هیدرولیکی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی نفوذپذیری ساختگاه سد بختیاری با استفاده از تانسور هدایت هیدرولیکی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس دانشجویان عمران سراسر کشور
تعداد صفحات: 5
چکیده:
هر توده سنگی به طور معمول دارای چندین ناپیوستگی است که این ناپیوستگی ها عمدتا مسیر گذر آب در توده های سنگی محسوب می شوند. روش های متعددی وجود دارد که با استفاده از آن می توان هدایت هیدرولیکی را بدست آورد. یکی از روش هایی که با استقبال زیادی مواجه شده است روش تانسور هدایت هیدرولیکی است. در این روش با توجه به خصوصیات هندسی ناپیوستگی ها مانند شیب و جهت شیب، فاصله داری و دهانه درزه ها، هدایت هیدرولیکی محاسبه می شود. در ساختگاه سد بختیاری علاوه بر لایه بندی، دو دسته درزه اصلی J2,J1 وجود دارد که ناپیوستگی های اصلی موجود در ساختگاه را تشکیل می دهند. در این مقاله هدایت هیدرولیکی توده سنگ ساختگاه سد بختیاری با توجه به خصوصیات ناپیوستگی های موجود در ساختگاه براساس روش تانسور هدایت هیدرولیکی محاسبه شده و مقدار هدایت هیدرولیکی معادل آن برابر (3-) 10* 1/8 متر بر ثانیه تخمین زده شد که از این نظر تراوایی بالای ساختگاه سد را نشان می دهد و نیازمند آن است که بهسازی به طور گسترده انجام شود.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

دانلود تحقیق اثر ناخالصی ها بر روی مس فایل ورد (word)

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق اثر ناخالصی ها بر روی مس فایل ورد (word) دارای 38 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق اثر ناخالصی ها بر روی مس فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق اثر ناخالصی ها بر روی مس فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق اثر ناخالصی ها بر روی مس فایل ورد (word) :

 

نوارهای مسی در عملیاتهای شکل دهی مورد استفاده قرار می گیرند . تمپر ( درجه نوردکاری سرد ) تاثیر کمی بر روی حد فنجانی شدن ( حد عمیق کششی ) دارد ولی اثرات جدی بروی شکل دادن کشیدنی دارد ( به فرو رفتگی های ایجاد شده در آزمایش اریکسن ، گلویی شدن در شکل دادن کشیدنی مراجعه کنید ) و دیگر موارد .

در جدولهای (6-1) ترکیب بعضی از آلیاژهای تجاری مس داده شده است .

Effect of other elements in copper ::7-4

عناصر مورد بحث ، ناخالصی ها ، اکسیژن زداهای باقیمانده یا عناصری که عملاً بدلیل خاصی برای بالا بردن بعضی خواص به مس اضافه شده اند در مس می یاشند.

ارسنیک ، آنتیموان ، سیموت ، آهن ، سرب ، کادیم ، کبالت ، نیکل ، نقره ، سولفور ، سلنیم ، تلور عنوان ناخالصی طبقه بندی می شوند . با وجود اکسیژن بطور عمدی کنترل می شود اما این عنصر ممکن است بعنوان ناخالصی طبقه بندی شود اما شاید صحیح تر این باشد که به عنوان آلیاژ ساز طبقه بندی شود .

بعضی از عناصر که در موارد خاصی به عنوان ناخالصی حضور می یابند در موقعیتهای دیگر به عنوان عناصر الیاژسازی ظاهر می شوند مانند نقره ، سرب ، تلور .

عناصر فسفر ، لیتیم ، بور ، کلسیم می توانند بعنوان اکسیژن زدا مورد استفاده قرار گیرند اما هیچکدام در حد تجاری و قابل توجهی مورد استفاده واقع نمی شود .

ارسنیک ، برلیم ، کادیم ،کبالت ، کرم ، سرب ، نیکل ، فسفر ، سیلیسم ، نقره ، تلور ، قلع ، روی ، و زیرکونیم به طورعمدی به مس اضافه می شوند .

حضور این عناصر در جدول 7 نشان داده شده است .

ARSENIC::1-7-4

ارسنیک بطور طبیعی در بعضی سنگهای معدنی مس ظاهر می شود و ممکن است اجازه داده شود که بعد از عمل تصفیه در مس باقی بماند یا بطور عمدی در غلظتی به میزان 3/0 % به مس اضافه شود .

بعضی وقتها این عنصر به اندازه 5/0% به مس اضافه شده است که تحت عنوان مس ارسنیکی به فروش می رسد و در لوله های مبدلهای حرارتی و لوله های کندانسرها مورد استفاده واقع می شود ( تکنولوژی مبدلهای حرارتی را ببینید ).

ارسنیک استحکام خمشی را تحت شرایط کارسرد کمی افزایش مس دهد و دمای تبلور را بالا می برد . نقره که به مس ارسنیکی افزوده می شود به بالا رفتن دما تبلور مجدد کمک می کند .

آرسنیک اثر زیان آور قابل بر روی هدایت الکتریکی مس حتی در حضور اکسیژن دارد (به شکل 6 نگاه کنید)

حضور اکسیژن مشخصه های ریخته گری مس ارسنیکی را بهبود می بخشد . از طرفی ارسنیک موجب بهبود خصوصیات کاری مس اکسیژن دار می شود .

اثرمفید ارسنیک بروی خواص کارسرد مس اکسیژندار بدلیل تاثیر ارسنیک بروی ساختمان آلیاژ تلقی می شود .

اکسیدمس بطور طبیعی به شکل یک یوتکتیک که کریستالها یادانه های نرم را احاطه می کند . هنگامیکه غلظت ارسنیک از مقدار ( 1/0 )% افزایش می یابد یوتکتیک بوسیله ذرات کروی نسبتا بزرگی و منفردی جانشین می شود و دانه های جداگانه واقع می شوند . اجزاء تشکیل شده جدید احتمالا محصول واکنش انجام شده بین ارسنیک و اکسید مس هستند که ممکن است این مواد ارسنات مس یاشند . این ترکیب فعال نوری است و شکلهای تداخلی خاصی هنگامیکه تحت نورپلاریزه به آن نگاه می کنیم تشکیل می دهد. مشابه آن برای سیستمهای مس- اکسیژن-آنتیموان خاصیت فعالیت نوری گزارش شده است .

 ANTIMONY:2-7-4

معمولا آنتیموان فقط در غلظتهای خیلی کم در مس یافت می شود . آنتیموان با مس بدون اکسیژن تشکیل محلول جامد می دهد بنابراین بر هدایت الکتریکی مؤثر است اما با وجود این کمتر از ارسنیک مورد توجه واقع می شود . آنتیموان همچنین در حضور CUO تشکیل کره هایی می دهد که ترکیب حاصل شده فعالیت نوری نیز دارد .

مسی که شامل تا حدود (5/0)% آنتیموان در حضور (03/0 – 02/0 )% اکسیژن است بطور موفقیت آمیزی نورد گرم می شود .

مسی که شامل (5/0 – 05/0)% از هر یک ا ز عناصر آنتیموان و ارسنیک در حضور (02/0 )% اکسیژن است می تواند کار گرم شود .

آنتیموان استحکام کنشی و ویژگیهای خستگی مس را در مقایسه با مس ارسنیکی افزایش می دهد و موجب افزایش حد دوام ( حد خستگی) می شود .

آنتیموان حتی در مس اکسیژن دار دمای تبلور مجدد را افزایش می دهد .

   BISMUTH ::3-7-4

بیسموت غالبا در مس نامحلول است . (02/0) % بیسموت در دمای C 0 980 در مس حل می شود .

بیسموت به شکل یک لایه بین دانه ای در مس بدون اکسیژن ظاهر می شود و چون دمای ذوب پایینی دارد (C 0  271 ) تمایل به سرخ شکنندگی است با توجه به اینکه قسمت عظیمی از نوارهای ورق (تسمه ها ) مسی توسط نورد گرم تولید می شوند ، حتی مقدار خیلی کمی بیسموت در مس قابل تعمل نمی باشد حضور فسفر باعث می شود که سرخ شکنندگی ایجاد شود اثر وجود آنتیموان مجددا تکرار شود .

Rees , Conda (26) با انجام عمل آنیلی در دمای c 0 900 دریافتند که تنها اثر بیسموت روی دمای سیم سختی مس ، ( c 0 5/2)  به ازای هر ppm بیسموت در دامنه pmm (3-6/1) است بیسموت مانند آرسنیک و  با اکسید مس واکنش می دهد که نتیجه اش یک تجمع تدریجی از ساختار یوتکتیکی مس – اکسید مس است به همراه افزایش یافتن غلظت بیسموت تا اینکه ذرات کروی از ماده متشکله جدید بوجود آیند .

با وجود غلظت نسبتاً بالا اکسیژن در مس بیسموت دار ، لایه بیسموت  در زیر میکروسکوپ ریز نشده است . حضور اکسیژن در مس بیسموت دار بهبود خواص مکانیکی نورد کاری گرم را توجیه می کند .

بیسموت همچنین با تمایل به ساختن مدار شکننده خواص نورد کاری سرد را تحت تاثیر قرار می دهد . حضور سرب علاوه بر بیسموت در آلیاژ سازی اثرات زیان آور بیسموت را کاهش می دهد به این وسیله تمایل بیسموت را به ساختن لایه های مرزدانه ای معدوم می سازد .

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

دانلود مقاله نقش ورزش در سلامتی فایل ورد (word)

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله نقش ورزش در سلامتی فایل ورد (word) دارای 39 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله نقش ورزش در سلامتی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله نقش ورزش در سلامتی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله نقش ورزش در سلامتی فایل ورد (word) :

 

(اثرات ورزش بر سلامتی بدن)

مقدمه:

بدون شک می توان گفت اگر ورزش در زندگی ما نقش و اهمیت خودش را پیدا کند و برای آن برنامه داشته باشیم، این عارضه‌های ناخوشایند شاید از بین بروند یا کم رنگ تر شوند. زیرا شخص ورزشکار معمولاً سیگاری نمی‌باشد، به تغذیه سالم اهمیت می دهد، از اعصاب آرام تری برخوردار است، انرژی خود را درست مصرف می کند و کمتر اهل خشونت و عصبانیت است. افزون بر این اثرات مثبت ورزش بیش از این است زیرا ورزش باعث زیاد شدن توده عضلانی بدن و مصرف بیشتر انرژی نیز می شود. تمرینات مرتب و منظم ورزشی باعث کم شدن چربی می‌شود و نمی گذارد چاق و بیمار شوید. انرژی مصرفی روزانه با ورزش و زیادشدن توده عضلانی افزایش می یابد. ورزش پیر شدن و سالمندی را به تاخیر می اندازد و باعث حفظ تناسب اندام و زیبایی بدن افراد می شود، از پوکی استخوان جلوگیری می کند و سبب تقویت سیستم اسکلتی بدن می‌گردد. در ضمن ورزش به مصرف مستقیم اسیدهای چرب می‌انجامد، روش مطمئن و مناسب درمان چاقی و پیشگیری از برگشت آن است، زیرا عضلاتی که تحت تأثیر فعالیت ورزشی‌اند بدون نیاز به انسولین انرژی خود را علاوه بر گلوکز (نوعی قند مورد مصرف بافت ها و سلول های بدن) از اسیدهای چرب تامین می کنند. ورزش حتی برای بیمارانی که به مرض قند (دیابت) مبتلا می‌باشند مفید است. ورزش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی، عروقی و سکته های مغزی را کاهش می دهد. ورزش باعث زیاد شدن مقدار گردش خون موثر در بدن می شود و از لخته شدن خون درسیاهرگ عمقی پا جلوگیری می‌کند و دستگاه قلبی عروقی و دستگاه تنفس و ایمنی بدن را تقویت می‌نماید. همچنین اثرات مثبت ورزش بر دستگاه گوارش را نباید نادیده گرفت. افزون بر این ورزش از افسردگی پیشگیری می‌کند، روحیه فرد را بالا می‌برد و در زندگی خانوادگی و اجتماعی و در شغل افراد تاثیرات سازنده‌ای‌ دارد. تجربه نشان داده است یک‌ شخص سالم و تندرست معمولاً از موقعیت و پیشرفت شغلی بهتری نسبت به افراد چاق و کند برخوردار است. در غایت ورزش از مبتلاشدن به آلودگی های اجتماعی، مثل سیگار کشیدن، مواد مخدر و ... جلوگیری می‌کند، ذهن را تقویت می نماید .

 

 ورزش یکی از عوامل اساسی کنترل قند خون:

جثه شما به هر اندازه که هست، ورزش کنید.

هر چقدر که چاق باشید باز هم می‏توانید فعالیت جسمانی انجام دهید.
شما ممکن است نتوانید مثل افراد دیگر فعالیت بدنی داشته باشید و شاید فراهم کردن وسایل و تجهیزات مناسب برایتان دشوار باشد. ورزش کردن با دیگران سبب می‏شود که احساس نشاط بیشتری پیدا کنید، مواجه شدن در اینگونه رقابتها سخت است اما قابل انجام است. این مطالب به شما کمک می‏کند که برای سالم ماندن ورزش و فعالیت نمائید، اگر چه خیلی چاق‏هم باشید.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

دانلود مقاله مطالعه فنی و اقتصادی امکان دوگانه سوز کردن لکوموتی

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله مطالعه فنی و اقتصادی امکان دوگانه سوز کردن لکوموتیوهای مانوری در ایران فایل ورد (word) دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله مطالعه فنی و اقتصادی امکان دوگانه سوز کردن لکوموتیوهای مانوری در ایران فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله مطالعه فنی و اقتصادی امکان دوگانه سوز کردن لکوموتیوهای مانوری در ایران فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله مطالعه فنی و اقتصادی امکان دوگانه سوز کردن لکوموتیوهای مانوری در ایران فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی مهندسی و مدیریت زیر ساختها

تعداد صفحات: 11

چکیده:

در این تحقیق به بررسی امکان دوگانه سوز کردن لکوموتیوهای مانوری میپردازیم و با بررسی چالش-های پیش رو و پروژههای مشابهی که در سایر کشورها صورت گرفته امکان دوگانهسوز کردن لکوموتیوهای مانوری را در ایران بررسی کرده و نتایج فنی این تحقیق؛ که شامل چگونگی دوگانه سوز کردن، انتخاب سوخت جایگزین و محل نصب مخازن بر روی لکوموتیو می‌باشد، مورد مطالعه و در مقاله حاضر آورده شده است.در ادامه به ارزیابی سناریوهای مختلف گازسوز نمودن لکوموتیوهای دیزلی که در بخشهای قبل به طور مفصل مورد بررسی قرار گرفته است، از نظر پارامترهای اقتصادی پرداخته میشود. برای این منظور با انجام تحلیل حساسیت روی پارمترهای درنظر گرفته شده و همچنین لحاظ نمودن قوانین و مقررات و دولتی، به بررسی و تحلیل تغییر در نتایج تولید شده اقدام میگردد.در پایان باتوجه به نتایج حاصل شده از ارزیابی اقتصادی انجام شده به بررسی مجدد گزینههای گازسوز نمودن لکوموتیوها دیزلی از منظر تحریمها و محدودیتهای سیاسی و اقتصادی پرداخته می-شود.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

دانلود مقاله بررسی اثر ولتاژ و زمان در اصلاح الکترواسمزی خاکهای

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی اثر ولتاژ و زمان در اصلاح الکترواسمزی خاکهای رسی واگرا فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی اثر ولتاژ و زمان در اصلاح الکترواسمزی خاکهای رسی واگرا فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثر ولتاژ و زمان در اصلاح الکترواسمزی خاکهای رسی واگرا فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی اثر ولتاژ و زمان در اصلاح الکترواسمزی خاکهای رسی واگرا فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1379

محل انتشار: چهارمین کنفرانس سد‌سازی ایران

تعداد صفحات: 10

چکیده:

یکی از پدیده های الکتروسینتیک در خاک الکترواسمز می باشد که سیال منفذی خاک به واسطه اعمال یک جریان یا ولتاژ ثابت DC توسط الکترودهایی که در آن نصب می شوند، حرکت می کند . در این مقاله سعی شده است از این روش در اصلاح خاکهای رسی واگرا استفاده شود . کاربرد الکترواسمز باعث کاهش چشمگیر غلظت یون سدیم در قطب مثبت و افزایش آن در قطب منفی می گردد و بدین ترتیب در ساختمان خاک و مشخصات فیزیکو -شیمیایی آن تغییراتی ایجاد می شود. ضرایب TDS ،PS ،SARکه ملاک تشخیص خاکهای واگرا می باشند در قطب مثبت به طور قابل ملاحظه ای کاهش و در قطب منفی افزایش می یابند، بنابراین در قطب مثبت، خاک کام ً لا غیرواگرا می گردد . کاربرد ولتاژ بالا به موازات درمان واگرایی موجب ترک خوردگی خاک می گردد و بدین ترتیب کاربرد این روش در اصلاح توده های خاکی که در ارتباط با جریان آب می باشند (مانند هسته سدها) ممکن است تخریب سازه خاکی را به دنبال داشته باشد. به نظر می رسد ولتاژ مناسب برای عدم ترک خوردگی در نمونه آزمایشگاهی حدود 0/13v/cmباشد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
?بازدید امروز: (10) ، بازدید دیروز: (13) ، کل بازدیدها: (149303)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ