سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود مقاله بررسی اندازه بذر و مقاومت آن در برابر خشکی در سه ر

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی اندازه بذر و مقاومت آن در برابر خشکی در سه رقم لوبیا قرمز تحت شرایط آزمایشگاهی فایل ورد (word) دارای 3 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی اندازه بذر و مقاومت آن در برابر خشکی در سه رقم لوبیا قرمز تحت شرایط آزمایشگاهی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اندازه بذر و مقاومت آن در برابر خشکی در سه رقم لوبیا قرمز تحت شرایط آزمایشگاهی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی اندازه بذر و مقاومت آن در برابر خشکی در سه رقم لوبیا قرمز تحت شرایط آزمایشگاهی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: اولین همایش ملی حبوبات

تعداد صفحات: 3

چکیده:

بر اساس سازمان آموزش علمی و فرهنگی کشور، به جزء مناطق کوچکی از شمال و غرب کشور بقیه مناطق جزء نقاط خشک محسوب می گردد این در حالی است که مناطق خشک کشورمان نسبت به مناطق نیمه خشک دارای وسعت بیشتری است و از آنجا که 64 یعنی کمتر از 66 از کل اراضی زیر کشت ایران در اقلیم نیمه خشک و دیمزارها قرار دارند، به همین دلیل این مناطق از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا با توجه به شرایط آب و هوایی کشورمان برای شناسایی ارقام مقاوم به خشکی در لوبیا قرمز، پژوهشی در سال 1384 بر روی سه رقم لوبیا قرمز با سه سایز متفاوت( بزرگ- کوچک- متوسط) در قالب طرح فاکتوریل در 4 تکرار که در آن ارقام مورد نظر در سه سطح و آبیاری بذور با پتانسیل های مختلف( صفر، 4-، 8-، 12- ) در چهار سطح انجام شد. در این آزمایش برخی از شاخص های مرتبط با ویگور بذر از قبیل متوسط زمان لازم برای جوانه زنی(MTG)، متوسط جوانه زنی روزانه(MDG)، سرعت جوانه زنی روزانه(DGS)، ضریب سرعت جوانه زنی(CVG)، و شاخص قدرت گیاهچه (SVI) و سرعت جوانه زنی بر اساس فرمول ماگویر اندازه گیری گردید. نتایج نشان داد که بذور با سایز کوچک مقاومت بیشتری در برابر خشکی دارند.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

دانلود مقاله تحلیل روش های سوئیچینگ پایه در طراحی درایوهای الکت

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تحلیل روش های سوئیچینگ پایه در طراحی درایوهای الکتریکی سرعت متغیر با رویکرد کاهش ارتعاش و نویز صوتی فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تحلیل روش های سوئیچینگ پایه در طراحی درایوهای الکتریکی سرعت متغیر با رویکرد کاهش ارتعاش و نویز صوتی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تحلیل روش های سوئیچینگ پایه در طراحی درایوهای الکتریکی سرعت متغیر با رویکرد کاهش ارتعاش و نویز صوتی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تحلیل روش های سوئیچینگ پایه در طراحی درایوهای الکتریکی سرعت متغیر با رویکرد کاهش ارتعاش و نویز صوتی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: بیست و نهمین کنفرانس بین المللی برق
تعداد صفحات: 7
چکیده:
امروزه درایوهای الکتریکی کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارند. استفاده از درایوهای سرعت متغیر به دلیل مزیت هایی که دارد رو به افزایش است اما بزرگترین عیب آن ها ایجاد ارتعاش و نویز صوتی در موتورهای الکتریکی می باشد. تا کنون روش های مختلفی برای کاهش نویز صوتی و ارتعاش ایجاد شده توسط درایو الکتریکی مطرح شده است. در این مقاله،روش های سوئیچینگ پایه از نظر ایجاد ارتعاش و نویز صوتی در درایوهای الکتریکی مقایسه شده و مناسب ترین روش با استفاده از آزمایش و تحلیل بر روی یک درایو الکتریکی واقعی متصل به موتور القایی مشخص شده است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

دانلود تحقیق در مورد فناوری اطلاعات فایل ورد (word)

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق در مورد فناوری اطلاعات فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق در مورد فناوری اطلاعات فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق در مورد فناوری اطلاعات فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق در مورد فناوری اطلاعات فایل ورد (word) :

فناوری اطلاعات
چکیده
در این مقاله فناوری اطلاعات تعریف شده و با سیستم‌های اطلاعات و علوم رایانه مقایسه می‌شود.
کلیدواژه : فناوری اطلاعات؛ سیستم‌های اطلاعات؛ علوم رایانه
________________________________________
1- تعریف فناوری اطلاعات
فناوری اطلاعات عبارتست از کاربرد رایانه‌ها و دیگر فناوری‌ها برای کار با اطلاعات. در اینجا هر گونه فناوری اعم از هر گونه وسیله یا تکنیک مد نظر است. عموماً در فناوری اطلاعات به اشتباه، کار با اطلاعات تنها از طریق فناوری‌های رایانه و ارتباطات و محصولات مرتبط مد نظر قرار گرفته است. باید توجه داشت که واژه فناوری عبارتست از مطالعه چگونگی استفاده از ساخته‌های بشری در دستیابی به اهداف و مقاصدی مانند ارائه محصولات و خدمات؛ این واژه تنها به خود مصنوعات بشری اشاره نمی‌کند.

 

2- کاربرد‌های فناوری اطلاعات
(1) سیستم‌های اطلاعات
(2) کار با رایانه به صورت شخصی1
(3) علم و پژوهش
(4) کنترل فرایند یا وسیله
(5) آموزش
(6) طراحی با کمک رایانه2
(7) هوش مصنوعی
3- سیستم اطلاعات و فناوری اطلاعات

یک سیستم اطلاعات سیستمی برای پردازش، ذخیره، تحلیل، و اشاعه اطلاعات در دستیابی به یک مقصود مشخص است. سیستم اطلاعات حتماً نباید رایانه‌ای باشد یا از دیگر فناوری‌ها استفاده کند اگر چه امروزه استفاده از رایانه در سیستم‌های اطلاعات گریزناپذیر است. یک کابینت نگهداری پرونده‌ها یک سیستم اطلاعات در شکل ابتدایی است. سیستم‌های اطلاعات حوزه‌ای متفاوت از فناوری اطلاعات است اگر چه هر دو با اطلاعات سر و کار دارند.

اگر طبق تعریف سیستم‌های اطلاعات، فرایندهای جمع‌آوری، سازماندهی، ذخیره، بازیابی و اشاعه اطلاعات مد نظر باشد آنگاه سیستم‌های اطلاعات حوزه‌ای وسیع‌تر از فناوری اطلاعات است چرا که فناوری اطلاعات به نحوه استفاده از فناوری‌ها در انجام فرایندهای فوق معطوف می‌شود در حالیکه سیستم‌های اطلاعات به چیستی و چگونگی، مسائل و ابعاد سیاسی، اقتصادی، فنی و ملاحظات امکانپذیری، طراحی و مدیریت سیستم موردنیاز می‌پردازد. اگر خود را محدود به سیستم های اطلاعات نکنیم آنگاه سیستم های اطلاعات و فناوری اطلاعات دو حوزه جدا از هم هستند.

4- فناوری اطلاعات و علوم رایانه3
تفاوت‌های فناوری اطلاعات و علوم رایانه را می‌توان در دو سطح حرفه‌ای و آموزشی به شکل زیر بیان کرد:
4-1- سطح حرفه‌ای
(1) متخصصان علوم رایانه به ساخت و تعمیم فناوری تمایل دارند در حالیکه فناوران اطلاعات به کاربرد فناوری در حل مسائل واقعی علاقه‌مندند.
(2)متخصصان علوم رایانه معطوف به خود رایانه هستند و اینکه چگونه کار می‌کند در حالیکه فناوران اطلاعات به رایانه به عنوان ابزاری برای حل مسائل نگاه می‌کنند.
(3) فناوران اطلاعات نیاز به فناوری را تعیین می‌کنند در حالیکه متخصصان علوم رایانه فناوری مورد نیاز را تولید می‌کنند.
4-2- سطح آموزشی

(1) در علوم رایانه تأکید بیشتری نسبت به فناوری اطلاعات بر برنامه‌نویسی است.
(2) فناوران اطلاعات نرم‌افزارهای کاربردی تولید می‌کنند اما سبک برنامه‌نویسی متفاوت از علوم رایانه است. پروژه فناوری اطلاعات عموماً شامل کنار هم قراردادن اجزاء در محیط برنامه‌نویسی سطح بالا و ایجاد رابط کاربر برای کار با آن اجزاست. نرم افزارهای متخصصان علوم رایانه شامل برنامه‌های بزرگتر است که به شکل سنتی نوشته می‌شوند و تمرکز بر معماری نرم‌افزار و موضوعات الگوریتمی است.

(3) علوم کامپیوتر به ریاضیات بیشتر وابسته است چرا که تعمیم فناوری های تولید شده نیازمند یک پایه ریاضی است.
(4) برنامه آموزشی علوم کامپیوتر عمیق‌تر است از این جهت که پیش‌زمینه‌های بیشتری برای سطوح متوسط و پیشرفته می‌خواهد. فناوری اطلاعات پیش‌زمینه کم‌عمق‌تری می‌خواهد که از این طریق امکان انتقال دانشجویان به رشته فناوری اطلاعات از دیگر رشته‌های اصلی را امکان‌پذیر می‌سازد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

دانلود مقاله تفسیر سوره ی علق در بستر تاریخی فایل ورد (word)

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تفسیر سوره ی علق در بستر تاریخی فایل ورد (word) دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تفسیر سوره ی علق در بستر تاریخی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : توضیحات زیر بخشی از متن اصلی می باشد که بدون قالب و فرمت بندی کپی شده است

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه دانلود مقاله تفسیر سوره ی علق در بستر تاریخی فایل ورد (word)

 چکیده

1- طرح مسأله

2- بستر تاریخی نزول سوره ی علق

2-1) مضامین سوره ی علق

2-2) شأن نزول سوره ی علق

2-3) روایات تشریع نماز

2-4) روایات مربوط به سوره ی حمد

2-5) روایات مربوط به اقامه ی نماز در آغاز بعثت

2-6) شخصیت ابوجهل

3- تفسیر پنج آیه ی نخست در بستر تاریخی

3-1) آیات سوره ی علق

3-2) استعمال «قرآن» به معنای «صلاه»

3-3) پیوستگی پنج آیه نخست به آیات بعد

4- پاسخ به یک اشکال

5- پاسخ به اشکالی دیگر

نتیجه

کتابشناسی

چکیده

از آنجا که قرآن به زبان عربی در زمان پیامبر (ص) و در عربستان نازل شده و مخاطب آن نخست اعراب بوده اند، ضروری است، به منظور فهم صائب و دقیق آیاتش، آن را در همان بستر و فضایی که نزول یافته، فهم و تفسیر کرد. یکی از سوره هایی که از آن به سبب عدم توجه به شرایط و فضای نزولش برداشت ها و تفسیرهای متفاوت و نامنقحی به عمل آمده، سوره ی علق است. در این مقاله سعی شده است، با نشان دادن قرائن و شواهد تاریخی و با تکیه بر قواعد زبان شناختی، تفسیر یکپارچه و روشنی از سوره ی علق به دست داده شود. نزول سوره ی علق به طور دفعی بوده و زمانی نازل شده است که مدتی از بعثت پیامبر اسلام (ص) گذشته و سراسر سوره ناظر به مزاحمت ابوجهل، رئیس مکیان، نسبت به نمازگزاردن رسول خدا (ص) در کنار خانه ی کعبه در اوایل بعثت بوده است

خداوند در این سوره ضمن فرمان دادن به پیامبر (ص)، به ادامه ی برگزاری نماز ر مسجدالحرام، ابوجهل را تهدید می کند که اگر از مزاحمتش باز نایستد، او را عذاب خواهد کرد

کلید واژه ها: سوره ی علق،‌ تفسیر تاریخی،‌ بعثت، نماز، قرائت، ابوجهل

1- طرح مسأله

اغلب تفاسیری که از سوره های قرآن به دست داده می شود، حاصل نگرشی انتزاعی و کلی گرایانه و بریده از بستر تاریخی نزول آن ها و با تلقی ماورائی و آسمانی نسبت به زبان قرآن است؛ حال آن که این نحوه نگرش و تلقی، آدمی را از فهم صائب و صحیح مراد الهی باز می دارد

در این مقاله برآنیم که نادرستی چنین تلقی و نگرشی را در خصوص زبان قرآن و تفسیر آن با عرضه ی تفسیری تاریخی و عرفی از سوره ی علق آشکار سازیم

تفسیر تاریخی و عرفی سوره ی علق بر دو پیش فرض اساسی مبتنی است: یکی آن که زبان قرآن زبانی است عرفی است و به زبان عرف عام عرب حجاز در عصر نزول نازل شده است؛ یعنی زبانی که در مرکز حجاز یعنی مکه و مدینه رواج داشته و زبان آن معیار مردم تلقی می شده است؛ بر همین اساس، از الفاظ قرآن همان معناهایی اراده شده است که معهود عرب عصر نزول قرآن بوده و ویژگی های زبان شناختی قرآن همان ویژگی های زبان شناختی موجود در زبان آن مردم است؛ یعنی چنان که در زبان عرب مجاز و کنایه، حذف و تقدیر، ایجاز و تفصیل، ‌و جز آن ها وجود دارد، در قرآن نیز این ویژگی ها به چشم می خورد

بدیهی است که عرفی بودن زبان قرآن به معنای بشری و غیروحیانی بودن قرآن نیست. تردیدی نمی توان داشت که قرآن در عین حال که وحیانی است، به منظور فهم بشر در قالب زبان بشری (لسان عربی) نازل شده است (وحید بهبهانی، 106؛ نکونام، «عرفی بودن;»، 13 به بعد)

پیش فرض دیگر آن است که آیات قرآن با مقتضیات و حاجات زمان نزولش نازل شده و لذا ناظر به موارد و مصادیق زمان نزول خویش است (نکونام، درآمدی بر;، 75 به بعد). هر واحد نزول قرآن به مثابه ی خطبه ی خطیبی حکیم و بلیغ است که حسب مقتضای حالات و حاجات مردم عصر و مصر نزول قرآن ایراد شده است. از این رو مقتضیات و اسباب نزول آیات قرآن در خود آیات انعکاس پیدا کرده است (همان، 123)

مقتضیات و اسباب نزول قرآن دو دسته اند: برخی از آن ها رخدادهایی خاص و برجسته اند که نزول آیات معینی را ایجاب کرده اند و اسباب نزول قرآن به معنای خاص ناظر به همین قسم است و برخی دیگر شرایط عام حاکم بر فضای نزول قرآن به شمار می روند که می توان از آن به «فضای نزول قرآن» یا «اسباب عام نزول قرآن» تعبیر کرد؛ بنابراین می توان گفت: همه ی قرآن اسباب نزول داشته است، جز اینکه اسباب نزول برخی از آن ها خاص و اسباب نزول برخی دیگر از آن ها عام بوده است

بی تردید، آیاتی که در تعابیر مشهور فاقد اسباب نزول خوانده می شوند، بدین توجه به شرایط محیطی، فرهنگی، ‌اجتماعی و دینی عرب عصر نزول نازل نگردیده و اساساً رمز بلاغت قرآن نیز در رعایت همین نکته بوده است؛ چرا که بلاغت کلام را به «رعایت مقتضای حال مخاطب» تعریف می کنند (هاشمی،‌32)

البته لحاظ شرایط عصر نزول و رعایت مقتضای حال مخاطبان قرآن مستلزم اختصاص آیات قرآن به آن ها و عدم جاودانگی قرآن نیست (نکونام؛ همان 76)؛ چون معارف و احکام قران موافق فطرت آدمی است و فطرت آدمی از عصری به عصری دیگر دگرگونی نمی پذیرد، فأقم وجهک للدین حنیفاً فطرت الله التی فطر الناس علیها لا تبدیل لخلق الله (روم /30)

در قرآن از طرفی تصریح شده است که هر پیامبری به زبان قوم خود مبعوث می گردد (ابراهیم /4) و لزوماً کتاب آسمانی هر یک از پیامبران (ص) به زبان قومش نازل گردیده و پیامبر اسلام (ص) نیز به همین جهت خود از میان عرب به پیامبری برانگیخته شده و کتاب آسمانی او هم به زبان عربی نزول یافته است: بلسان عربی مبین (شعرا/195). از طرف دیگر تصریح گردیده است که قرآن برای هدایت و انذار همه ی آدمیان نازل شده است: و أوحی إلی هذا القرآن لأنذرکم به و من بلغ (انعام/19). راه جمع میان این دو حقیقت این است که گفته شود، زبان قرآن عربی است، اما معارف و احکامش فراعربی است. پنهان نیست که بیان تفصیلی پیش فرض های بحث و ادله ی متعدد آن ها در این مقاله موجب خروج از بحث اصلی می گردد، لذا در این جا به همین اندازه بسنده می شود

2- بستر تاریخی نزول سوره ی علق

سوره ی علق زمانی نازل شده است که مدتی از بعثت رسول خدا (ص) سپری شده و در این مدت سوره ی حمد نازل، و وضو و نماز به آن حضرت آموخته شده بود و ایشان در ملأعام نماز می گزارد و قومش را پنهانی و انفرادی به نبوت خود می آگاهانید و آنان را به آیین خود فرا می خواند؛ اما بیشتر آنان او را دروغگو شمرده و از او روی گردانیده، از نمازگزاردن او در ملأعام جلوگیری می کردند و حتی برای مقابله با آن حضرت انجمن کردند و تصمیم گرفتند که به نحوی جلوی نماز گذاشتن آن حضرت را بگیرند. آنگاه سوره ی علق نازل شد و طی آن از آن حضرت خواسته شد، با استعانت از اسم ربّ بر نمازگزاردی خود ثابت قدم باشد و از توطئه ی قومش بیم به خود راه ندهد که خداوند آنان را کفایت خواهد کرد و چنانچه باز نایستند، آنان را به عذاب دچار خواهد ساخت

شواهدی که این پیشینه و بستر تاریخی را برای سوره ی علق تأیید می کند، به قراری است که در پی می آید

2-1) مضامین سوره ی علق

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

دانلود مقاله ارائه یک روش برای دسته بندی حملات به امضاهای دیجیت

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارائه یک روش برای دسته بندی حملات به امضاهای دیجیتال فایل ورد (word) دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارائه یک روش برای دسته بندی حملات به امضاهای دیجیتال فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارائه یک روش برای دسته بندی حملات به امضاهای دیجیتال فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارائه یک روش برای دسته بندی حملات به امضاهای دیجیتال فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و بازیابی اطلاعات
تعداد صفحات: 7
چکیده:
انکارنایذیری ویژگی مطلوبی درمعامله های الکترونیکی رایج است که مانع انکارتعهدات توسط هرتشکل درگیر میشود امضاهای دیجیتال بااستانداردهای رایج و قانونی به عنوان مدرکی غیرقابل انکار شناخته میشود بطوریکه ازطرفهای درگیر درمقابل انکارغیرقانونی طرف دیگر دریک معامله حمایت می کند با این حال اعتباریک امضای دیجیتال بایدصلاحیت آن را برای استفاده به عنوان مدرک قانونی تعیین کند اسیب پذیری ها درتکنولوژی غیرقابل اجتناب وتهدیدات امنیتی غیرقابل اغماض اند این عوامل رسیدن به مدرک غیرقابل انکار را دشوار می سازند ازاین جهت امضای دیجیتال معتبر تولید شده ازاهمیت زیادی برخوردار است درنظر داشته باشید که توسعه ابزارها و روشهای مناسب کمک درطراحی و پیاده سازی سیستم های امن به شیوه ای که میتوان امضاهای دیجیتال معتبر تولید کرد ازاهمیت زیادی برخوردارند دراین مقاله یک طبقه بندی جامع ازحمله به امضاهای دیجیتال ارایه شده است که شامل تولید و مراحل صحت امضا می باشد این طبقه بندی امکان تجزیه و تحلیل دقیق و منظم عوامل که میتواند به اعتبارامضا خدشه وارد کند رافراهم می سازد بررسی دقیق ازحملات دسته بندی تحت طبقه بندی ارایه شده بیان میشود

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
?بازدید امروز: (39) ، بازدید دیروز: (24) ، کل بازدیدها: (149619)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ