سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود مقاله اثر مفید کاربرد کودهای حیوانی بر عملکرد کمی و کیفی

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله اثر مفید کاربرد کودهای حیوانی بر عملکرد کمی و کیفی خرما در نخلستان های جنوب شرقی کشور فایل ورد (word) دارای 2 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله اثر مفید کاربرد کودهای حیوانی بر عملکرد کمی و کیفی خرما در نخلستان های جنوب شرقی کشور فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله اثر مفید کاربرد کودهای حیوانی بر عملکرد کمی و کیفی خرما در نخلستان های جنوب شرقی کشور فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله اثر مفید کاربرد کودهای حیوانی بر عملکرد کمی و کیفی خرما در نخلستان های جنوب شرقی کشور فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین کنگره ملی کشاورزی ارگانیک
تعداد صفحات: 2
چکیده:
منطقه جیرفت و کهنوج با داشتن حدود 40000 هکتار نخلستان و تولیدی به میزان 201860 تن در سال مقام اول کشور را به خود اختصاص داده است. باغات این منطقه اکثراً دارای خاکی با بافت سبک و فقیر از ماده آلی ، PH بالا، ظرفیت پایین نگهداری آب و ضعیف از نظر عناصر غذایی می باشد. به طوری که چندین سال است بر اثر تشدید فاکتورهای نامساعد اقلیمی و نیز شرایط نامطلوب خاک و عدم مدیریت صحیح باغات، موجب بروز عارضه خشکیدگی خوشه خرما شده است. که علت اصلی این عارضه از دست دادن آب زیاد از درخت می باشد و هر عاملی که این هدر روی آب از درخت را تشدید کند موجب شدت عارضه شده و هر عاملی که موجب حفظ و تأمین آب و افزایش راندمان آب آبیاری شود موجب کاهش عارضه و افزایش کمی و کیفی خرما می گردد یکی از این عوامل، افزایش ماده آلی خاک باغات می باشد، بر همین اساس در آزماشی اثر کودهای حیوانی و عنصر پتاسیم را بر عملکرد و کیفیت خرمای کلوته، در منطقه جیرفت و کهنوج مورد بررسی قرار گرفت. آزمایش فوق به صورت فاکتوریل در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی در سه تکرار با فاکتور کود حیوانی در سه سطح (صفر، 15 و 20 تن کود گاوی در هکتار) و فاکتور سولفات پتاسیم در سه سطح (صفر، 2/5 و 3/5 کیلوگرم به ازای هر درخت) اجرا شد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (3) ، بازدید دیروز: (54) ، کل بازدیدها: (149637)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ