سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود مقاله توسعه زیرساختها و تسهیلات رفاهی پیش نیازی جهت دستی

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله توسعه زیرساختها و تسهیلات رفاهی پیش نیازی جهت دستیابی به توسعه پایدار گردشگری در نواحی روستایی فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله توسعه زیرساختها و تسهیلات رفاهی پیش نیازی جهت دستیابی به توسعه پایدار گردشگری در نواحی روستایی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله توسعه زیرساختها و تسهیلات رفاهی پیش نیازی جهت دستیابی به توسعه پایدار گردشگری در نواحی روستایی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله توسعه زیرساختها و تسهیلات رفاهی پیش نیازی جهت دستیابی به توسعه پایدار گردشگری در نواحی روستایی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی جغرافیا و گردشگری در هزاره سوم
تعداد صفحات: 9
چکیده:
در شرایطی که قرن بیستم به پایان رسیده هنوز توسعه روستایی با مسائل چالشهای متعددی رو به رو است زیرا راهبردهای گذته در توزیع منافع حاصل از رشد و توسعه موفق نبوده و نتوانسته است مسائلی همچون فقر، اشتغال و بهداشت، امنیت غذایی و پایداری محیط زیست را تأمین کند. از این رو، امروزه یکی از راهبرهای مؤثر برای دستیابی به توسعه پایدار روستایی، گسترش صنعت گردشگری است. اما در راستای توسعه این صنعت، وجود جاذبه به تنهایی کافی نبوده بلکه معرفی صحیح جاذبه ها به همراه ایجاد زیر ساخت ها و تأسیسات زیربنایی جهت توسعه فعالیت گردشگری امری ضورری است. توسعه و گسترش زیر ساختها و تسهیلات رفاهی در نواحی روستایی جهت جذب گردشگر، میتواند ضمن فراهم کردن امکان افزایش درآمد خانارهای روستایی و ا یجاد اشتغال مهاجرت و بهبود کیفیت زندگی نواحی روستایی منجر شود. مقاله حاضر به بررسی نقش زیر ساختها و تسهیلات رفاهی در توسعه گردشگری پایدار روستایی پرداخته است. روش تحقیق به صورت توصیفی- تحلیلی و روش گردآوری اطلاعات به صورت اسنادی می باشد. نتیجه حاصل از تحقیق نشان می دهد که زیر ساختها و تسهیلاتی رفاهی مناسب ضمن افزایش درآمد، ایجاد اشتغال، می تواند باعث افزایش تعداد گردشگران و بازگشت دوباره آنها به این مناطق شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (15) ، بازدید دیروز: (54) ، کل بازدیدها: (149649)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ