سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود مقاله پهنه بندی خطرات ژئوتکنیکی لرزه ای در نوار ساحلی در

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله پهنه بندی خطرات ژئوتکنیکی لرزه ای در نوار ساحلی دریای خزر فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله پهنه بندی خطرات ژئوتکنیکی لرزه ای در نوار ساحلی دریای خزر فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله پهنه بندی خطرات ژئوتکنیکی لرزه ای در نوار ساحلی دریای خزر فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله پهنه بندی خطرات ژئوتکنیکی لرزه ای در نوار ساحلی دریای خزر فایل ورد (word) :

دانلود مقاله پهنه بندی خطرات ژئوتکنیکی لرزه ای در نوار ساحلی دریای خزر فایل ورد (word) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در شهریور 1388 در دانشکده فنی دانشگاه تهران از صفحه 229 تا 238 منتشر شده است.
نام: پهنه بندی خطرات ژئوتکنیکی لرزه ای در نوار ساحلی دریای خزر
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پهنه بندی
مقاله خطر
مقاله زمین لغزش
مقاله روانگرایی
مقاله ژئوتکنیکی لرزه ای
مقاله خزر،کرانه ساحلی
مقاله GIS

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
بلایای طبیعی از جمله مهم ترین عوامل مخربی هستند که تاکنون خسارات و تلفات بسیاری را در سراسر جهان به بار آورده اند. شناسایی مناطق که ظرفیت بالایی برای وقوع چنین پدیده هایی دارند، میزان آسیب پذیری احتمالی ناشی از آنها را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد. بدین منظور، در این مطالعه، با بکارگیری سامانه های اطلاعات جغرافیایی، نقشه پهنه بندی خطرات ژئوتکنیکی لرزه ای شامل روانگرایی و زمین لغزش در مقیاس 1:500000، برای نوار ساحلی دریای مازندران تهیه شد.این نقشه، محدوده مطالعاتی را بر اساس میزان خطر نسبی روانگرایی (در 5 رده خطر) و زمین لغزش (در 3 رده خطر) به 15پهنه خطر تقسیم می کند. همچنین حذف عوامل که اثر منفی بر نقشه خطر زمین لغزش دارند، با به کارگیری بررسی های اثرپذیری و تعیین صحت نقشه خطر، منجر به افزایش میزان صحت نقشه خطر زمین لغزش تا 935% شد. طبق نقشه خطرات ژئوتکنیکی لرزه ای تهیه شده، حدود 30% از سطح منطقه از خطر نسبی خیلی پایین لغزش و خطر نسبی بالای روانگرایی برخوردار هستند.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (42) ، بازدید دیروز: (24) ، کل بازدیدها: (149622)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ