سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود مقاله بررسی تجربی آسیب ناحیه شکست در ضربه سرعت بالا در ن

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله بررسی تجربی آسیب ناحیه شکست در ضربه سرعت بالا در نانوکامپوزیت پلی پروپیلن/نانولولهکربنی فایل ورد (word) دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله بررسی تجربی آسیب ناحیه شکست در ضربه سرعت بالا در نانوکامپوزیت پلی پروپیلن/نانولولهکربنی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله بررسی تجربی آسیب ناحیه شکست در ضربه سرعت بالا در نانوکامپوزیت پلی پروپیلن/نانولولهکربنی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله بررسی تجربی آسیب ناحیه شکست در ضربه سرعت بالا در نانوکامپوزیت پلی پروپیلن/نانولولهکربنی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: بیستمین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: 4
چکیده:
در این مقاله،ضربه سرعت بالا وآسیب ناحیه شکست حاصل از آن درنانوکامپوزیت پلی پروپیلن / نانولوله کربنی مورد بررسی قرارگرفته است. برای این منظوراز یک گلوله فولادی با نوک نیم کروی باقطر8/7 میلیمتر و وزن11/34 گرم استفاده شده است .صفحات نانوکامپوزیتی در ابعاد12×12 سانتی متروضخامت 2میلیمتربا استفاده از روش اختلاط مذاب و سپس تزریق، در درصدهای مختلفی از نانولولهکربنی ( 0و0/75 و 1و 1/5 درصدساخته شدند و سپس بااستفاده از دستگاه آزمایش ضربه سرعت بالا در محدوده سرعت های 20 تا 150 متربرثانیه مورد آزمایش قرار گرفتند . نو احی شکست ناشی از ضربه، با استفاده از نرم افزار ایمیج -جی مورد بررسی قرارگرفتند. بررسی ها نشان دادندکه در سرعت های بالاتر، مساحت کمتری از صفحات مورد آسیب قرار گرفتند و در سرعت های پایین – ترآسیب موضعی بیشتری مشاهده شد . همچنین نمونههای نانوکامپوزیتی حاوی 1% نانولولهکربنی، سرعت حد بالستیک و جذب انرژی بالاتری را نسبت به نمونه های دیگر و در مقایسه با نمونه های پلیپروپیلن خالص نشان دادند.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (45) ، بازدید دیروز: (24) ، کل بازدیدها: (149625)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ