سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود مقاله ارزیابی کفایت لرزه ای پل بزرگراه طبقاتی صدر با است

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارزیابی کفایت لرزه ای پل بزرگراه طبقاتی صدر با استفاده از روش تحلیل دینامیکی تاریخچه زمانی غیرخطی فایل ورد (word) دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارزیابی کفایت لرزه ای پل بزرگراه طبقاتی صدر با استفاده از روش تحلیل دینامیکی تاریخچه زمانی غیرخطی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارزیابی کفایت لرزه ای پل بزرگراه طبقاتی صدر با استفاده از روش تحلیل دینامیکی تاریخچه زمانی غیرخطی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارزیابی کفایت لرزه ای پل بزرگراه طبقاتی صدر با استفاده از روش تحلیل دینامیکی تاریخچه زمانی غیرخطی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس مصالح و سازه های نوین در علم مهندسی عمران
تعداد صفحات: 20
چکیده:
در پژوهش حاضر بخشی از پل بزرگراه طبقاتی صدر به طول 176 متر متشکل از 4 دهانه هریک به طول 44 متر، حد فاصل خیابان های شهید قلندری و بلوار کاوه، مورد مطالعه قرارگرفته و کفایت لرزه ای آن توسط تحلیل دینامیکی غیر خطی تاریخچه زمانی مورد ارزیابی قرار گرفته است . بدین منظور 8 شتاب نگاشت متناسب با دوره تناوب سازه ی مورد مطالعه به عنوان ورودی انتخاب شده و با توجه به محل قرارگیری سازه در شهر تهران به مقدار 0/35 شتاب ثقل مقیاس شده اند. پس از مدل سازی پل مذکور درنرم افزار SAP0222، اعمال شتابنگاشت های انتخابی به مدل ریاضی ساخته شده، انجام تحلیل فوق الذکر و بررسی نتایج بدست آمده، مشاهده گردید که پایه های پل مورد بررسی، در این حد از شتاب زلزله تغییرمکان نسبی کمی داشته و در حالت الاستیک باقی مانده و مفصل پلاستیک در آن ها تشکیل نگردیده است که با توجه به مقطع بزرگ پایه ها و میزان آرماتور مصرفی در آن ها طبیعی به نظر می رسد . ولی آنچه که باعث ضعف پل مورد نظر گردیده است، ضعف در ناحیه تکیه گاه های الاستومری (نئوپرن ها) میباشد. نتایج تحلیل ها نشان میدهد، نیروهای وارد بر نئوپرن ها و به تبع آن تغییر مکان قائم و جانبی آن ها بیش از حد مجاز است. گسیختگی تعدادی از نئوپرن ها در مراحل ساخت و بهره برداری پل و نیز تخریب و حرکت عرشه در برخی نقاط نیز، مؤید نتایج بدست آمده می باشد. بنابراین علیرغم مقاومت بالای پایه ها در برابر بارهای جانبی، گسیختگی نئوپرن ها می تواند باعث افتادن عرشه از روی پایه ها و آسیب جدی به پل مذکور گردد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (38) ، بازدید دیروز: (24) ، کل بازدیدها: (149618)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ