سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود بررسی و تحلیل وضعیت عوامل موثر بر مدیریت قابلیت های فناور

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود بررسی و تحلیل وضعیت عوامل موثر بر مدیریت قابلیت های فناورانه و رتبه بندی عوامل با ANP در صنایع پتروشیمی( تحقیق موردی: پتروشیمی فن آوران) فایل ورد (word) دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود بررسی و تحلیل وضعیت عوامل موثر بر مدیریت قابلیت های فناورانه و رتبه بندی عوامل با ANP در صنایع پتروشیمی( تحقیق موردی: پتروشیمی فن آوران) فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود بررسی و تحلیل وضعیت عوامل موثر بر مدیریت قابلیت های فناورانه و رتبه بندی عوامل با ANP در صنایع پتروشیمی( تحقیق موردی: پتروشیمی فن آوران) فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود بررسی و تحلیل وضعیت عوامل موثر بر مدیریت قابلیت های فناورانه و رتبه بندی عوامل با ANP در صنایع پتروشیمی( تحقیق موردی: پتروشیمی فن آوران) فایل ورد (word) :


سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

امروزه با پیشرفت فناوری در سطوح مختلف وهمچنین ضرورت استفاده از فناوری های مدرن نیاز به ارزیابی فناوری بیش از پیش احساس مس شود. ارزیابی فناوری یک ابزار یا چارچوب فکری است ، که به درک بهتر نسبت به فناوری و تصمیم گیری در مورد آن کمک می کند،لذا در جهت توسعه وبکارگیری فناوری جدید ابتدا باید وضعیت فناوری موجود را ارزیابی کرد.این مقاله سعی دارد به بررسی و تحلیل عوامل موثر بر قابلیتهای فناورانه شرکت پتروشیمی فن آوران بپردازد. این پژوهش با مدل توسعه یافته ای در 7 عامل و37 شاخص قابلیتهای فناورانه را مورد سنجش قرار می دهد عملکرد شرکت را مشخص می سازد. این پژوهش به روش توصیفی – پیمایشی بوده و داده ها با پرسشنامه ای مه روایی و پایایی آن مورد تائید قرار گرفته، جمع آوری گردیده اند.. برای رتبه بندی عوامل موثر بر قابلیت ها از مدل تصمیم گیری چندمعیاره ANP استفاده گردیده است. نتایج پژوهش نشان دهنده آن است که میانگین قابلیت فناورانه شرکت در 7 عامل برابر 52.72 بوده و شرکت در طبقه شرکت های مبتدی استراتژیک قرار گرفته است.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (16) ، بازدید دیروز: (17) ، کل بازدیدها: (149458)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ