سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود مقاله ارائه یک پروتکل کنترل ازدحام هوشمند مبتنی بر مدیری

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله ارائه یک پروتکل کنترل ازدحام هوشمند مبتنی بر مدیریت فعال صف در شبکه های حسگر بی سیم با کاربرد پزشکی فایل ورد (word) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله ارائه یک پروتکل کنترل ازدحام هوشمند مبتنی بر مدیریت فعال صف در شبکه های حسگر بی سیم با کاربرد پزشکی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله ارائه یک پروتکل کنترل ازدحام هوشمند مبتنی بر مدیریت فعال صف در شبکه های حسگر بی سیم با کاربرد پزشکی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله ارائه یک پروتکل کنترل ازدحام هوشمند مبتنی بر مدیریت فعال صف در شبکه های حسگر بی سیم با کاربرد پزشکی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
تعداد صفحات: 9
چکیده:
یک شبکه حسگر بی سیم به عنوان مجموعه ای از گره های حسگر، قادر به حس کردن پدیده های فیزیکی، پردازش محلی داده هایحس شده و در نهایت ارسال آن ها به ایستگاه مرکزی به نام sink است . این شبکه ها با تنوع کاربرد های خود توانایی تغییر شیوه یزندگی را دارند. یکی از این کاربرد ها در حوزه ی پزشکی است . در محیط های پزشکی حسگرهایی با هزینه کم و اندازه کوچک برایمراقبت از بیماران بر روی نقاط حساس بدن آن ها نصب می شود که علائم حیاتی مانند فشار خون، ضربان قلب، و غیره توسطحسگرهای بی سیم به یک مرکز پزشکی ( sink ) منتقل می شوند . در صورتی که بار ترافیکی در شبکه افزایش یابد ازدحام رخ خواهدداد و در اثر ازدحام شبکه نرخ اتلاف بسته ها افزایش می یابد، از طرفی بسته های از دست رفته باید مجدد ارسال شوند و این ارسالمجدد باعث افزایش اتلاف انرژی مصرفی شده و کارایی شبکه را کاهش می دهد و همچنین روی کیفیت سرویس تاثیر می گذارد .بنابراین ازدحام در این شبکه به عنوان یک چالش عمده می باشد. در این مقاله یک پروتکل مدیریت ازدحام هوشمند با کمک اعمالکنترل کننده PID بر روی الگوریتم مدیریت فعال صف RED (برای تشخیص ازدحام) و سیستم های فازی (برای تنظیم نرخ) درشبکه های حسگر بی سیم با کاربرد پزشکی پیشنهاد می کنیم. به کمک این پروتکل ازدحام کنترل شده و نرخ اتلاف بسته و انرژیمصرفی نودها کاهش می یابد و در نتیجه کارایی شبکه افزایش خواهد یافت.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (4) ، بازدید دیروز: (16) ، کل بازدیدها: (149511)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ