سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود مقاله تأثیر هشت هفته تمرینات ترکیبی ایزومتریک و ایزوتونی

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود مقاله تأثیر هشت هفته تمرینات ترکیبی ایزومتریک و ایزوتونیک بر قدرت عضلات فلکسور، اکستنسور، آبداکتور و آداکتور شانه بیماران مبتلا به سکته مغزی فایل ورد (word) دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود مقاله تأثیر هشت هفته تمرینات ترکیبی ایزومتریک و ایزوتونیک بر قدرت عضلات فلکسور، اکستنسور، آبداکتور و آداکتور شانه بیماران مبتلا به سکته مغزی فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود مقاله تأثیر هشت هفته تمرینات ترکیبی ایزومتریک و ایزوتونیک بر قدرت عضلات فلکسور، اکستنسور، آبداکتور و آداکتور شانه بیماران مبتلا به سکته مغزی فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود مقاله تأثیر هشت هفته تمرینات ترکیبی ایزومتریک و ایزوتونیک بر قدرت عضلات فلکسور، اکستنسور، آبداکتور و آداکتور شانه بیماران مبتلا به سکته مغزی فایل ورد (word) :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: ششمین همایش ملی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران

تعداد صفحات: 10

چکیده:

مقدمه: سکته مغزی از شایعترین علل ناتوانی بزرگسالان بعد از بیماری های قلبی و سرطان است. ضعف عضلانی، کاهش قدرت و ضعف کنترل حرکتی از عوارض سکته مغزی می باشد. روش شناسی: این تحقیق از نوع نیمه تجربی بود که در آن 30 بیمار سکته مغزی با میانگین سنی (53/87± 5/96) بطور تصادفی در دو گروه مساوی تجربی ( n=15) و کنترل ( n=15) تقسیم شدند. گروه تجربی 8 هفته و سه بار در هفته به مدت یک ساعت تحت تأثیر تمرینات ترکیبی ایزومتریک و ایزوتونیک قرار گرفت. قبل و بعد از دوره قدرت عضلانی آزمودنی ها با نورم تست مقاومت عضلانی (Muscle Test) عضلات مورد نظر اندازه گیری شد. برای تجزیه و تحلیل آماری نتایج از آزمون t استیودنت و نرم افزار SPSS نسخه 16 در سطح معناداری (p<0/05) استفاده شد. یافته ها: با توجه به یافته های تحقیق در پایان دوره تمرین میانگین نمره Muscle Test عضلات مورد نظر بیماران سکته مغزی در گروه تجربی از (2/08± 0/84) به (3/95± 1/04) در سطح معناداری (p<0/05)، نسبت به گروه کنترل که از (0/94 ± 08/2) به (2/25± 0/89) تغییر کرده بود، بیشتر است. نتیجه گیری: اطلاعات حاصل از تحقیق نشان داد که تمرینات ترکیبی ایزومتریک و ایزوتونیک باعث افزایش قدرت عضلات فلکسور، اکستنسور، آبداکتور و آداکتور شانه بیماران مبتلا به سکته مغزی شد.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (13) ، بازدید دیروز: (6) ، کل بازدیدها: (149484)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ