سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقالات رایگان

دانلود تحقیق تنیس روی میز فایل ورد (word)

ali دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

دانلود تحقیق تنیس روی میز فایل ورد (word) دارای 53 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد دانلود تحقیق تنیس روی میز فایل ورد (word) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی دانلود تحقیق تنیس روی میز فایل ورد (word) ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن دانلود تحقیق تنیس روی میز فایل ورد (word) :

 

مقدمه و تاریخچه تنیس روی میز ایران

کلوپ های خصوصی ویژه بازی پینگ پنگ تشکیل شده شش سال پس از ورود اولین میز پینگ پنگ به ایران مسابقات کلوپ ها و دستجات آزاد در سال در مناطق نفت خیز کشور برگزار شد .

پینگ پنگ از آغاز تا کنون
در سال که مستشاران انگلیسی در آبادان،مسجد سلیمان و شهرهای نفت خیز جنوب کار می کردند یک میز پینگ پنگ همراه خودشان آورده و مشغول بازی با خودشان می شدند.
پینگ پنگ در یک چشم به هم زدن فراگیر شد و دنیای توپ را که از سوی ایرانیان مورد توجه قرار گرفت.
کلوپ های خصوصی ویژه بازی پینگ پنگ تشکیل شده شش سال پس از ورود اولین میز پینگ پنگ به ایران مسابقات کلوپ ها و دستجات آزاد در سال در مناطق نفت خیز کشور برگزار شد.
یک سال بعد و با گسترش تب پینگ پنگ در کشور فدراسیون تنیس و تنیس روی میز با هم و به ریاست آقا خان بختیار تشکیل گردید و کار خود را با برگزاری مسابقات مختلف بین باشگاهها و دستجات آزاد آغاز نمود در سال شمسی ( میلادی) فدراسیون تنیس روی میز ایران به عضویت فدراسیون بین المللی درآمد و در همان سال چهاردهمین دوره مسابقات در پاریس برگزار گردید.
جایزه ای برای مقام نخست مسابقات دوبل (دو نفره)مردان جهان به نام IRANCUP در نظر گرفته شده و از آن زمان تا کنون این کاپ در جریان مسابقات جهانی که هر دو سال یکبار برگزار می گردد به برندگان اهدا می گردد در سال برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور در تهران برگزار شد در سال شمسی تیم بانوان ایران در مسابقات جهانی سوئد شرکت نمود.
در سال فدراسیون تنیس و تنیس روی میز از هم جدا شدند و هر کدام دارای فدراسیون مستقلی شدند.روسای فدراسیون تنیس روی میز از شروع تا حال عبارند از :- آقا خان بختیار( تا )- محمد حاجی ( تا ) - غفور آلبا ( تا ) - محسن آروین ( تا ) - امیر امین ( تا ) - امیرمیر صادقی ( تا ) - علی اکبر آرمند ( تا ) - احمد صفوی زاده( تا ) - علی اکبر آرمند ( تا ) -محمد مجدآرا ( تا ) - شاهرخ شهنازی ( تا کنون) بهترین مقام تیمی ایران در بازیهای آسیایی توکیو(ژاپن) بود که تیم ایران بعد از ویتنام و ژاپن به مقام سومی رسید.بهترین مقام انفرادی در سال بانکوک بود که آقای هوشنگ بزرگ زاده بدست آورد که مقام سوم مشترکی بود.
بهترین مقام انفرادی نونهالان در سال در دهلی نو در قسمت انفرادی توسط بهنام رحمت پناه بود بهترین مقام تیمی جوانان آسیا در سال در هنگ کنگ بود و اما آخرین خبر که تیم ملی پینگ پنگ در سال گذشته عنوان را در جهان به خود اختصاص دهد.

تنیس روی میز یا پینگ پنگ ورزشی است که روی میز انجام می‌شود و دو یا چهار بازیکن در آن شرکت دارند و هر بازیکن یک راکت دارد و با بهره از آن به توپ ضربه می‌زند. توپ در این ورزش سبک و توخالی است. جنس میز از چوب و سخت است.

پیشینه

خاستگاه این بازی انگلستان است که در سالهای - شاهزادگان (زمان ملکه ویکتوریا) طبقه بالا پس از خوردن ناهار برای سرگرمی به آن می‌پرداختند. گویا در آن زمان آن‌ها برتر می‌دانستند تا به جای آنکه در زیر آفتاب تنیس بازی کنند به انجام ورزشی بپردازند که در زیر سقف باشد پس تنیس روی میز را ساختند.

چگونگی بازی

پس از ضربه سرویس که می‌تواند در نیمه زمین فرد آغازگر بر زمین بخورد در ضربه‌های بعدی توپ باید فقط در نیمه زمین طرف مقابل به زمین بخورد. دو نیمه زمین با یک تور از هم جدا شده‌اند. اگر توپ در زمین حریف فرود نیاید یک امتیاز به حریف اضافه می‌شود و اگر توپ در زمین حریف فرود آید و پس از آن حریف به توپ ضربه نزند یک امتیاز به فردی که ضربه را زده افزودده می‌شود.

 

شناسه‌ها و تعاریف

چکیده

رالی عبارت است از مدت زمانی که توپ در جریان بازی در گردش است .

توپ از اخرین لحظه‌ای که به صورت ثابت در کف دست آزاد بازیکن قرار دارد پیش از پرتاب برای زدن سرویس رالی یک لت یا یک امتیاز محسوب می‌شود.

یک لت عبارت است از یک رالی که نتیجه آن در شمارش بازی منظور نمیشود .

یک امتیاز عبارت است از یک رالی که نتیجه آن در شمارش بازی منظور می‌شود .

دست بازی دستی است که راکت را میگیرد .

دست آزاد دستی است که راکت را نمیگیرد .

یک بازیکن زمانی به توپ ضربه وارد کرده‌است که با راکتی که در دست دارد و یا با قسمت زیر مچ دست بازی به توپ ضربه بزند .

یک بازیکن زمانی در مقایل توپ انسداد ایجاد میکند که لباس وی یا آنچه همراه خود دارد در هنگام بازی با توپی که هنوز از خط انتهایی خود عبور نکرده و یا از زمان آخرین ضربه از سوی حریف با زمین بازی برخورد نداشته تماس حاصل کند.

زننده سرویس بازیکنی است که اولین ضربه را در یک « رالی » به توپ وارد میکند . 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

?بازدید امروز: (10) ، بازدید دیروز: (10) ، کل بازدیدها: (149435)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ